Skip to main content

Zwroty oraz reklamacje

Zwroty

Jeżeli chcesz zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie, w tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.

KROK 1 – WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, na początek pobierz i wypełnij formularz zwrotu dostępny do pobrania pod tym linkiem: formularz.

Następnie, wydrukuj wypełniony formularz.

KROK 2 – PRZYGOTUJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM

Wydrukowany formularz oraz zwracany produkt umieść w paczce, w której zamierzasz go odesłać.

W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym wysłaliśmy Ci przesyłkę – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów.

Paczka z produktem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany produkt bezpiecznie do nas dotarł.

KROK 3 – WYŚLIJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM

Gotową paczkę prześlij pocztą lub przesyłką kurierską pod następujący adres:

Firma Karlik sp. z. o. o.

ul. Torowa 14

61 – 315 Poznań

KROK 4 – POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY

Zwrotu pieniędzy za produkt dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.

Reklamacje

Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć reklamację. W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.

Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem.

Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru.

KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji zakupionego produktu, na początek pobierz i wypełnij formularz dostępny do pobrania pod tym linkiem: formularz.

Dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.

Gotową reklamację wyślij pod adres: kontakt@parts-jewelry.pl

KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.

W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.

KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI

W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.

Wymiana lub naprawa produktu

Jeżeli w ramach reklamacji oczekujesz wymiany produktu na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany produkt w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Nastęnie, dostarczymy Ci nowy produkt lub produkt naprawiony.

Zwrot produktu

W przypadku, gdy w ramach reklamacji chcesz odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, odeślij produkt (przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:

Firma Karlik sp. z. o. o.

W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym wysłaliśmy Ci zamówienie – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Przesyłka z produktem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany produkt bezpiecznie do nas dotarł.

Zwrotu pieniędzy za produkt dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem kontakt@parts-jewelry.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 602 525 554