Zwroty oraz reklamacje
Zwroty
Jeżeli chcesz zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie, w tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.
KROK 1 – WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, na początek pobierz i wypełnij formularz zwrotu dostępny do pobrania pod tym linkiem: formularz.
Następnie, wydrukuj wypełniony formularz.
KROK 2 – PRZYGOTUJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM
Wydrukowany formularz oraz zwracany produkt umieść w paczce, w której zamierzasz go odesłać.
W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym wysłaliśmy Ci przesyłkę – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów.
Paczka z produktem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany produkt bezpiecznie do nas dotarł.
KROK 3 – WYŚLIJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM
Gotową paczkę prześlij pocztą lub przesyłką kurierską pod następujący adres:
Firma Karlik sp. z. o. o.
ul. Torowa 14
61 – 315 Poznań
KROK 4 – POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Zwrotu pieniędzy za produkt dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.
Reklamacje
Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć reklamację. W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.
Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem.
Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru.
KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ
Jeżeli chcesz dokonać reklamacji zakupionego produktu, na początek pobierz i wypełnij formularz dostępny do pobrania pod tym linkiem: formularz.
Dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.
Gotową reklamację wyślij pod adres: kontakt@parts-jewelry.pl
KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ
Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.
W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.
KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI
W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.
Wymiana lub naprawa produktu
Jeżeli w ramach reklamacji oczekujesz wymiany produktu na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany produkt w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Nastęnie, dostarczymy Ci nowy produkt lub produkt naprawiony.
Zwrot produktu
W przypadku, gdy w ramach reklamacji chcesz odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, odeślij produkt (przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:
Firma Karlik sp. z. o. o.
W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym wysłaliśmy Ci zamówienie – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Przesyłka z produktem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany produkt bezpiecznie do nas dotarł.
Zwrotu pieniędzy za produkt dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem kontakt@parts-jewelry.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 602 525 554